brainwildchild

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Ronja Olsson - 11 december 2011 19:39

Produktiv söndag eller? 

Igår var jag hos Moster Anette hela dagen, myys skulle till blondi men cyklarna hade punktering och lat som jag är orkade jag inte gå!;)

Tänk att hon och Magnus har flyttat ihop efter 14 år !!!! 14ÅR!!! Shiit, inte lös  släppta här!;) Påtal om lössläppt, ska vara med min lös släppta bror i helgen både lördag och söndag'! Sjukt vad jag har saknat honom<3 

Vi ska ta en dag i sthlm på lördag myskväll på kvällen sover nog hos honom och sedan på söndagen henkar han med mig till klubben för lite julmingel!:) Fun fun fun!

Idag åkte jag ner, städade, skulle ut och löpa men det hann bli mörkt så tog lite styrka istället och städning räckte som träning idag! 

Imorgon äre skola inget speciellt vad jag vet, tre lektioner och inget mer. Ska plugga inför so provet nu efter en dusch och imorgon. Näst sista provet inför jullovet, tyska prov nästa vecka och inga inlämnnings uppgifter, detta är så skönt!

Mötte Johannes på tåget idag, kom och tänka på en massa minnen, med musikalgänget, 9CD, rotskär, skutskär mina föredetta bästa vänner. Som man saknar tiderna! 

Schema inför veckan vet att ni älskar att veta vad jag håller på med!

Måndag: Skola, plugg, jogging

Tisdag: Skola, SO-prov, träning

Onsdag: Nationella i matte

Torsdag: APL-dag hemma hela dagen och leta praktik plats

Fredag: Akuuuuuutskkkärrr hela dagen! 

Lördag: Hel dag med min Pooooopppizz! 

Söndag: Ännu en dag med min poppiz!

För er som inte vet så kommer här några bilder på min bror!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards