brainwildchild

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Ronja Olsson - 10 december 2011 10:26

Nu har jag varit väldigt produtiv så här på lördagsmorgonen!

Har gjort klart min laborationsrapport och skickat in den, städat mitt rum, vikt tvätten, fixat väskan, pratat med moster Anna. Lagt upp schema inför nästa vecka! Även sett resultaten från CV:t och final seminar det förgyllde min dag! Jäklar bara uppgång till Skutskär och lunch kvar nu!:)

Blir hos min moster Annette inat för mami är sjuk,´myskväll hos Persson och nedgång imorgon eftermiddag! Jäklar var jag far fram och tillbaka.! Nu ska jag laga laxgryta!:)

Update tomorrow!

Av Ronja Olsson - 10 december 2011 10:22

Lite videor från musikalen samt när jag drar av mig min ansiktsmask igår kväll, och jäklar vilken len och fin hy jag fick av den!


 
 
 

Av Ronja Olsson - 10 december 2011 09:54

Nu ska vi se dialogseminariet var det.

Det var det avslutande uppgiften för centrala ungdomsparlamentet. Från 14.30 -16,50 var jag på World Trade Center i sthlm, pampigt var det där inne!

Vi hade blivit lottade fyra styckna från varje utskott att få vara med och jag var en av dem:)

Vi fick sitta utskottsvis, hämtat fika och diskutera med politiker från kommunfullmäktige som jobbar med det här dagligen. De gillade verligen våra åtgärds förslag speciellt Housing first med delar till detta och kommunikationen mella myndigheter och de hemlösa.Det kändes bra, sedan pratade vi mycket om min och Isabells bakgrund och tankar, Tim var inte med på så mycket.

Detta med ungdomsparlamentet har varit så lörorikt och intressant, verkligen varit effektivt för mig med, jag har blivit mer intresserad av politi och förstår detta bättre. Väldigt glad att jag fick den här chansen. Träffa nya vänner och få nya kunskaper!

På tal om nya vänner, Isabell har startat en förening i Stockholm som heter Levande Plåster, det är en förening som är emot mobbing, jag är själv med i föreningen men för er andra som är intresserad och stödjer emot mobbing så kan ni klicka in och gilla deras sida på FB, länkar den:) Ingen kan gör allt men alla kan göra något!

http://www.facebook.com/pages/Levande-Pl%C3%A5ster/213634965359966?ref=ts


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards