brainwildchild

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Ronja Olsson - 24 december 2011 21:52

Jag är helt överlycklig, har ridit Nelson imorse barback ai ridhuset, super mysigt, han var skön att sitta på för en gångs skull och lydde jättebra. Dans kring gran och stall och sedan glögg mmm.

Hem till faster och fixade mig, sedan ner till Morfar. Julmat, blev nästan inget kalle anka för tvn var sönder men tillslut lyckades Anna med det. Kalle anka och sedan julklapps öppning tog en stödvila i soffan. Fick 800:-på Cubus, 500:- i kontanter, så behöver jag 300:- till mina boxningsskor:)) Toffler av mormor och det absolut bästa, mitt Swarovski hjärta med tillhörande guldlänk som jag velat haft i mer än ett halvår sen i början av sommaren har jag velat ha det. Mamma köpte det till mig och en extra guldlänk ifall ena går sönder, den var så tunn. Kommer nog inte ta av mig det här på länge!!

Nu ligger jag och faster i soffan, ser på ett päron till farsa och ser det sista av julafton 2011!

Ska ta en bild på mitt halsband men det ser ut så här fast med guld istället för silver!

Av Ronja Olsson - 24 december 2011 10:00

Äntligen är det Julafton!  (tidsinställt inlägg)

Jag har varit nere i stallet och myst på morgonen och är nog fortfarande kvar där! Ska ner till Morfar efter jag varit hemma och duschat hos Faster. Kalle anka och mat står på schemat. Skriver ikväll om vad jag fått och mera kanske bilder från ridningen? 

Jag önskar alla mina läsare GOD JUL och hoppas ni får en trevlig julafton med mycket mys, det ska jag!

Av Ronja Olsson - 24 december 2011 06:31

Sitter och käkar julknäcke med julskinka på och ser på jul kalendern. Ska ner till stallet om en halvtimme för julaftonsridning ,myyys!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards