brainwildchild

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ronja Olsson - 2 december 2011 19:12

Just det bocken brann ner iår! Wooho, kkej synd med pengarna men ändå det är trots allt en tradition, men man kunde låtit den vara tre veckor at least, but hey vi är glada för det ändå!:)))

Bilden är inte min och är inte tagen i år.

 

Av Ronja Olsson - 2 december 2011 19:01

Började med uppvärmning, 5 min hopprep, fem min jogg, fem min olika stretchande övnignar. 

Sedan en massa teknikövningar, 

Först skulle vi bara stå boxnings mässigt och hitta balansen, fick responsen "Perfekt, stadigt och bra ett perfekt exempel" :)) Happy'!

Sedan stå med gard samma sak här jättebra men knyt nävarna.

Sedan slå vänster höger, "Jättebra slag och bra med fotarbetet men överdriv och vrid på höfterna.

Vänster höger step back och vänster krok, ashkan gjorde tummen upp och det betyder väl bra?;)

Lite par övningar ch fys sista 15, jobbigt men fick lite mer beröm;) Nedvarvning med jogg och stretch.

Alltså jag var inte så bra som jag ville, sjuk och elendig, men det funkade iaf, sket i träningen idag hade så ont i halsen och ska ändå jobba imorgon och löpa på söndag så man fick ta sig en vilo dag.

Idag har jag hunniit med INGENTING, jag är så lat och tycker synd om mig själv bra, varit i skolan, gjort vektorer, haft Final seminar, pluggat till kemiprov, pluggat till SO prov, tränat till TYSKA prov, shit vad mycket, men det var kul! 

Lite roligt idag, jag sitter och snyftar för att jag är snorig, Johan bara tar ett snabbt kliv fram ch säger hur äre, snorig svarar jag, han bara trodde att du var ledsen, då svarar jag ne det är du som kommer vara ledsen nu när brynäs slår lule nästa vecka!;) 

Nu ska jag göra de sista fyra övningarna på vektorer, packa väskan, och dricka te! Samt tycka synd om mig själv!

Imorgon ska jag till pappa och jobba hela helgen, okej plugga med! 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards