brainwildchild

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Ronja Olsson - 26 december 2011 15:46

Varit i stan och shoppat idag, blev inte så mycket nu när jag gick igenom allt en extra gång. Väldigt nöjd och faktiskt bara en onödig inhandlning!:) Bra där Ronja!

Bilder på mina inköp:)

Nu ska jag lägga mig och vila, se på ett avsnitt av supernatural och påbörja min analys efter en liten sov stund!

                         

Av Ronja Olsson - 26 december 2011 09:48

Stormen Dagmar slog ju till inatt, mycket ström avbrott uppåt i landet och störningar i trafik och tåg. Här i Skutskär så har soptunnor vält, tak på fågelhus lyfts bort. Faster har inte kunnat sova i stormen, själv så sov jag hela stormen och inte märkt mycket mer än det jag sett ute idag:) Alltid lika skönt det är med att jag har lätt att sova och det behövs nog en stombomb för att få mig att vakna när jag väl somnat!

Varit ute och joggat/promenerat i backar på morgonen, duschat och käkat frukost, och klockan är bara tio, effektiv idag igen!

Trodde att skorna jag ska inhandla var dyrare än de var. Bara 1250:- som funnet och då är det inget avdrag, får 10% rabatt på klubbkortet:)

Alla tycker att det är onödigt att jag köper boxningsskor nu för att jag har sagt att jag inte vill börja tävla försen nästa höst till och med kanske nästa vår. Men jag tränar ju fortfarande, jag satsar, jag vill komma ut och träna jag vill bli en av de bättre boxarna, så varför inte köpa det från början? De kommer hålla ett bra tag.

Jag har själv satt målet första matchen våren 2013. Eftersom mina knäskador sätter stopp för det mesta just nu och min ryggskada. Jag lär gå ner 10kg i fett och därefter fortsätta bygga muskler och stabilitet i knäna och rygg. När det är färdigt vill jag se vad mina tränare tycker och därefter börja tävlingsträna. Det är en lång och tuff väg speciellt för mig med övervikt och knä- samt ryggskador. Därutöver har jag skolan att tänka på. Apropå det nu ska jag sätta mig ner med att skriva en analys på Kallocain.

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards