brainwildchild

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Ronja Olsson - 8 september 2013 20:00

01: tell me the truth, what made you start liking the person you like right now?

-Johan tar fram det bästa från mig, han får mig att må bra, tänka bra, känna mig självsäker och nöjd med mig själv. Han höjer upp mig och förgyller min vardag. Han har en fin personlighet, är trevlig, intressant, underbar och den där rumpan kan göra vem som helst kär!! Men han är min!
02: what on your body is hurting or bothering you?

-Just nu mina framlår för att jag har träningsvärk

03: what was your last thought before going to bed last night?

-Undrar vad jag drömmer om inatt
04: what are you listening to?

-Ingenting
05: what’s something you’re not looking forward to?

-Prov.....
06: where do you think your best friend is right now?

-Hemma i soffan och ser på idol. Jennifer tittar alltid på det ;)
07: have you kissed anybody in the last five days?

-Ja <3
08: sex on the first date?

-Njae, beror på om det ska bli något mer elr nt. men vem vet^^
09: kiss on the first date?

-jadå
10: is there one person you want to be with right now?

-ja <3
11: are you seriously happy with where you are in life?

-ja! kunder förändra lite kroppsligt men det håller jag på med!
12: is there something you would like to say to someone?

-ja!
13: what are three things you did today?

-school, träning, köpte glasögon
14: would you rather sleep at a friend’s or have them over?

-have them over.
15: what is your favorite kind of gum?

-vanliga extra
16: are you friends with any of your ex boyfriends/ girlfriends?

-ja
17: what is on your wrists right now?

-socks
18: ever liked someone you thought you didn’t stand a chance with?

-ja
19: does anyone have strong feelings for you?

-jag hoppas att J har de <3
20: are you slowly drifting away from someone?

-yes
21: have you ever wasted your time on someone?

-yes
22: can you do the alphabet in sign language?

-nope
23: how have you felt today?

-happy
24: you receive £60 without any reason, what do you spend it on?

-gör något roligt
25: what is wrong with you right now?

-finns för många fel för att kunna ta upp alla...
26: is there anyone you’re really disappointed in?

-yes
27: would you rather have starbucks or jamba juice right now?

-starbucks
28: why aren’t you in ‘love’ with your last ex anymore?

-för att vi passad inte samt att det var en illusion av kärlek jag behövde för att klara av min vardag då jag gick igenom något tufft
29: how late did you stay up last night and why?

-21-22
30: when was the last time you talked to one of your best friends?

-igår
31: what were you doing an hour ago?

-åt sushi
32: what are you looking forward to in the next month?

-Johan fyller år, sedan inte så mkt mer inplanerat.
33: are you wearing jeans right now?

-nej
34: are you a patient person?

-nej
35: do you think you can last in a relationship for three months?

-Ja bra mycket mer än tre månader!<3

36: favorite color?

-red

37: did you have a dream last night?

-yes
38: are you wearing jeans, shorts, sweatpants, or pajama pants?

-no
39: if someone could be cuddling you right now, who would you want it to be?

-Johan <3
40: do you love anyone who is not related to you?

-Ja
41: if someone liked you right now, would you want them to tell you?

-yes
42: do you like meeting new people?

-ja
43: are you afraid of falling in love?

-ja, för jag är rädd för att bli sårad
44: ever self-harmed or starved yourself?

-ja
45: has anyone ever told you that you have pretty eyes?

-ja
46: have you ever felt like you weren’t good enough?

-ja

Av Ronja Olsson - 8 september 2013 18:03

cet att jag inte kmr blogga sedan när jag kmr hem så ni får en liten snabb update :) idag har jag shoppat, underkläder och skor sedan har jag spenderat fyra timmar på klubben. Först tränade jag en timme, säck och sedan bröst o triceps. Sedan höll jag i ett pass med oscar och arthur. Kidbox, barnmellan 7-10år. Jätte gulliga små liv :) kommrr hålla det passet nu i tre veckor och sedan varrannan helg eller oftare :) Dessutom kommer jag vara med som hjälptränare på oscars pass :) Efter kidbox hjälpte jag och oscar, arthur med vuxen nnybörjare och nu är jag på väg hemåt. Oscar var en räddare i nöden som hämtade en laddare hemma så att jag fick lite batteri ;)

Av Ronja Olsson - 8 september 2013 06:54

Den här helgen har det inte hänt så mycket. Har varit hemma och tagit det lugnt bara samt varit och tränat. Skulle till Zitas födelsedagsfest i fredags men jag orkade verkligen inte, hade träningsvärk och helt slut efter veckans studier. Igår var jag på klubben och tränade, inhandlade en kökslampa, åt thaibuffé och sedan tog jag det lugnt. Idag är det tränign samt att jag ska hålla pass med Arthur. Kul!!:) Plus att jag ska plugga, vill ha en dag i veckan där jag inte pluggar alls utan verkligen tar det lugnt och det gjorde jag igår.

Lite konstigt att inte vakna upp bredvid Johan som spenderar helgen med vänner i Halmstad men så är det ibland. Bara några få dagar till han kommer upp till mig nästa helg :)

Trevligt, som jag saknar en person. Hur kan det vara möjligt att göra det? Helt ofattbart.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards