brainwildchild

Alla inlägg den 24 september 2013

Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 24 september 2013 13:48

Då jag inte använder mina Jeffrey Campbell skor säljer jag dem. De är använda endast EN gång och är i fint skick. Strl 40 men passar även 39. Perfekta som partyskor då de är jävligt glittriga och sticker ut. Otroligt sköna att gå och dansa i.

  

Kläder & Skor, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    900:-
Telefon:    0707950987
 
Av Ronja Olsson - 24 september 2013 13:48

Tänkte att det skulle bli lite mer text på bloggen, då det är mycket bilder och animeringar jag lagt upp på bra träningsövningar. Istället tänker jag lägga upp lite inlägg där jag skriver mina träningsrutiner, vilka övningar jag brukar köra. Just nu tränar jag inte så mycket ben men även ett sådant kommer upp. Annars har jag samma träningsrutin i veckorna, jag jobbar bara med skivstång, kettleballs, hantlar och egen vikt då jag tränar på klubben och har inte tillgång till maskiner. Men jag tycker att det fungerar väldigt bra med bara de här sakerna, egentligen behöver man inte ha avancerade maskiner för att träna alla muskelgrupper. Ska även be Johan fota lite övningar i helgen så blir det enklare. 

Tycker ni det låter som en bra ide? 

Av Ronja Olsson - 24 september 2013 09:52

Sitter i skolan och har haft Geografi. Har tre lektioner idag så slutar 13.35, då tänkte jag åka hem till syster och säga grattis, för att hon fyllde r igår. Gick förbi jobbet hennes med en liten blomma men presenten får hon senare när pappa och Saga är på väg hem från Danmark. Ikväll ska jag Oscar och Alexandra ha som vanligt 10-14 gruppen och dem ska få kämpa lite. Därefter ska jag själv träna, idag är det bröst och triceps som ska få jobba :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards