brainwildchild

Alla inlägg den 9 september 2013

!

Av Ronja Olsson - 9 september 2013 20:00

Av Ronja Olsson - 9 september 2013 09:02

Så nu har jag fått många tips av vänner att testa 5:2 dieten. Jag har aldrig varit för att fasta, du ska äta dig mätt och sedan träna bort det du äter. Men Jennifers låtsaspappa Marcus har testat och gått ner jättemycket. Så nu ska jag testa, idag har jag en ätardag eftersom jag redan ätit 486 kcal till frukost ;) Smoothie, knäckemacka och juice. 

Men imorgon och på torsdag har jag fastardagar. Då blire två ägg till frukost, något lätt på lunchen och sedan 250g kesella till middag. Jag testar detta i en månad så får jag se om jag går ner något, mår bättre/sämre, mm :) 

Alltid kul att testa. 


Nu sitter jag i skolan och tänkte plugga litegrann, idag ska jag till tandläkaren och kolla igenom tänderna och sedan be om en bettskena. Innan det ska jag träffa min ungdomspedagog. Så idag har jag en vilodag, ingen träning och bara ta det lugngt och plugga :) 


Min träningsvecka ser ut så här

Tisdag - Träna lite ben, ca 50 squats eller tills knät säger nej. Men fokus på Rygg och axlar

Onsdag - Bröst och triceps - pw

Torsdag - biceps och mage - pw

Fredag - Bröst och triceps

Lördag - lite benträning rygg och axlar

Söndag - Mage och biceps

Det är så otroligt tråkigt nu när jag inte får träna ben eller springa. Det blir mest upprepningar, men på fredag ska jag på magnetröntgen och äntligen på vägen till att få veta vad felet på knät är!!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards