brainwildchild

Alla inlägg den 21 september 2013

!

Av Ronja Olsson - 21 september 2013 20:15

Av Ronja Olsson - 21 september 2013 16:46

Ligger hemma hos storasyster och är hunvakt, Awyhn och jag har varit ut två gånger, Första gången på en riktig långtur och nu andra på en lite kortare. Har en massa bilder från vår långa då vi badade och kastade boll, lägger upp dem senare :) 

Jag blir kvar hos syster inatt och har det trevligt med hnne. Imorgon är det tävlningar på klubben och ska räkna samt sköta tid tror jag så ska vara där runt 11 :) 


Av Ronja Olsson - 21 september 2013 09:17

idag är en sådan dag som jag vet att du skulle gilla. En solig sensommar dag. Kunde gått ut med rullstolen och njutit av vädret, suttit ute på terassen och löst korsord. ja idag saknar jag dig nå otroligt, jag önskar att du aldrig försvunnit, jag önskar att jag kunde fått säga hejdå, jag önskar att jag skulle fått en sommar till med dig. Att säga adjö är det jobbigaste för en människa, att säga adjö till en människa som står dig nära är värre. en värld som byggts upp kan raseras på någon sekund. ett liv kan brytas ner. ja jag vet att någon gång kommer alla att dö men jag är självisk när det gäller dig. det fanns så mycket jag ville att du skulle få uppleva, jag ville att du skulle se mig ta studenten och bli vuxen jag ville fira jul med dig, jag vill att kakis ska ringa när jag fyller år. det är alltid något jag ser framemot. att få höra din glada röst när du sjunger att få sitta bredvid och skratta att gnugga geniknölarna ordentligt. som jag saknar dig. jag saknar dig. jag saknar dig nå otroligt. jag kom på mig själv att tänka, kanske man ska åka förbi kakis när man ändå är i gävle. men det kan jag inte. för du finns inte på den här jorden längre. du finns inte längre. du FINNS inte här med oss fysiskt, bara psykiskt. du kommer alltid vara i mina tankar, i mitt hjärta. När jag står där och har lyckats ska jag sända en tanke till dig, för jag vet att du vakar över mig någon annanstans. Jag älskar dig, jag saknar dig. Gud saknade och tog tillbaka sin allra vackraste ängel från mig.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards