brainwildchild

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ronja Olsson - 3 februari 2012 20:38

Nu är det helg igen och jag har blandade känslor om det! Skulle egentligen vart med Jennifer och Emelie nu men tågen till Skutskär blev inställda så jag är fortfarande kvar här. Mimmi ville att jag skulle komma funderar fortfarande, det är ju iskallt och snöstorm ute! Så vi får se hur jag gör.

Var grymt trött i skolan idag, halv sov på biologin, var kass på tyskan men på matten så fick jag igång det!

På träningen blev jag sur på mig själv, och hur mycket jag än tänkte på att få med höfterna i krokarna och skydda så gick det bara inte!! Sur jag var på mig själv!!!!!

Men annars var det en bra och effektiv träning, det absolut roligast var nog att efter halva träningen skulle vi "lyfta" varndra, det var en tävling om vem som lyfte den andra. Han som jag sparrades och "tävlades" mot hela träningen orkade lyfta mig TVÅ GÅNGER alltså han är ju liten och spinkig men med muskler, men trodde aldrig att han skulle orka lyfta mig! pAFF blev jag!

Nu ser på på SOA igen, jag kommer inte ifrån det!!!

Av Ronja Olsson - 3 februari 2012 10:45

Igår var jag ett vrak när jag kom hem. Skolan var det inga problem med men blev så över pigg mot slutet så jag var ganska dryg innan öppet hus. Öppet hus, samma som förra gången men jag stog och pratade om naturvetenskap istället, inte många so var intresserad av det :( Men hoppas att några söker och kommer in så att det blir en till klass till hösten!

Sedan blev jag lite sen till träningen men snabb som jag är klarade jag det ganska bra, hann i tid! Träningen igår var massiv! Mina axlar hatade mig efteråt och idag känns de bortdommnade! Men vi kör idag igen!

Skulle träffat Johanna imorse men kände mig så sen och var lite varm men det har börjat gå bort!

Fick ett samtal från modella, om några veckor ska jag bli sminkad, få tips och ta bilder, trodde jag aldrig skulle hända! :P Allt gratis förutom om jag köper bilder då kostar bara dem, det ska bli jätte kul! De hade fått ett tips av Stina om mig att ajg ville bli fotad, så ett tack till Stina!:) Jag visste inte alls om det så hade lite black out ett tag!

Nu ska jag bege mig till skolan strax, biologi, tyska och matte! Great och därefter träning! Åker upp t Gävle imorgon!:)  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards