brainwildchild

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Ronja Olsson - 20 februari 2012 18:33

Hunnit med ganska mycket idag!

Först skolan, fick relativt mycket gjort på alla lektioner.

Hem, ut till gymmet första gången på 1 ½ vecka, 6 min på ATM och 6 min rodd till uppvärmning. Sedan styrkemaskiner, nästa vecka ska jag testa fria vikter, har aldrig gjort det förut! Sedan 2 min nedvarvning. Så 35 minuter blev det, köndes skönt och imorgon ska jag boxas! ÖVERLYCKLIG!! Hatar att vara sjuk det är det absolut värsta jag vet, för man tappar så mycket.

Nåväl, städat, tvättat och käkat och nu sitter jag med tyska läxa i cirka en timme därefter tidig läggdags! Upp till Älvsjö mässan imorgon och skolarbete efter det! Funderar på att åka och köpa nya träningsbyxor också men vi får se med det!

Sedan bara älskar jag min idrottslärare, vi skulle ha spökbollsturnering på idrotten på onsdag men jag har en sådan grym bollrädsla, har gått bra nu med innebandy och fotboll, men när det ska börjas med bollkast och sådant, behöver jag mer tid på mig. Så på onsdag ska jag få löpa ute istället! Soo thankful for that.

Försöker fixa skivan med bilderna också annars kommer jag få hem en ny skiva!:)

See yah!

Schema för veckan!

Tisdag: Älvsjö mässan, skolarbete, boxning

Onsdag: Skola - löpning på idrotten

Torsdag: Skola - boxning

Fredag; Skola, möte med johanna, boxning

Lördag: Uppgång till gävle vara ute hos pappa SPORTLOV!!

Söndag: Jobas hos pappa, mamma fyller år!

Sedan på måndag åker jag pappa, saga och carola på kryssning tre dagar!:)

Har fått en bild att fungera så här får ni!

 

Av Ronja Olsson - 20 februari 2012 09:17

Att vara stark är inte att springa fortast eller hoppa högst.

Att vara stark är inte att veta bäst eller vara främst.

 Att vara stark är att acceptera livets villkor.

Att vara stark är att tänka om, när livet inte blir som DU planerat.

Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt.

Att kämpa trots motvind och låta den bli till en utmaning.

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards