brainwildchild

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ronja Olsson - 9 februari 2012 22:30

Dag 10 - Den låten du lyssnar på mest
Dag 11 - Hur du sminkar dig
Dag 12 - Hur många bloggar du har haft
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Åh det är massor men just nu är det typ

Drive by- Train

May you - Sons of Anarchy

Olbrillor - Eric och Krille

Ja listan blir lång

Av Ronja Olsson - 9 februari 2012 19:36

Ligger hemma och är jättesjuk det var längesedan jag inte ens orkar kliva ur sängen!! Så ingen träning vilket gör att jag blir besviken på min kropp, men jag får tåla att man blir sjuk ibland, så imorgon blir jag hemma, ingen träning och bara ligga och sova! Kanske upp till carema och titta till armen för smärtan har börjat spridit sig över till övre armen biceps och triceps. Så vettefan vad som händer! Ja det var nog de jag orkar knappt lyfta ett finger så sätter punkt för den här kvällen, gick och köpte sushi (fick verkligen dra upp mig själv) och käkat gott!

Av Ronja Olsson - 9 februari 2012 15:17

<a href="http://www.adsettings.com/scripts/reg_click.php?aid=306&pid=18257" target="_top" style="background:url(ADsettings.comhttp://www.adsettings.com/scripts/gen_space_img.php?aid=306&pid=18257)">ADsettings.com</a>

Klicka på bilden (ADsettings) och sen på ”bli medlem! och fyll i dina uppgifter. Sen får du ett mail med en bekräftelselänk till din mail, efter det är det bara logga in via länken i ditt mail !

Nummer två du ska göra är att lägga in en annons. Följ bara stegen här under.

Gå in på alla annonsörer, sen är det bara att trycka på ansöka, det är ansökningstid förutom en som blir godkänd direkt så leta upp en annons som heter PartyStuff den blir godkänd direkt!

Klicka på ansök och någon sekund senare är den godkänd!

Klicka   in på partystuff och sen hittar ni alla annonser och koder i en lista. Ta då visa annonskod.

Kopierar koden och klistrar in i din kodmall (blogg.se) övriga bloggar vet jag inte vart man lägger in reklam men det vet väl ni själva ;)

Få folk att klicka på din annons i din blogg så tjänar du pengar per klick!

Enkelt! Behöver ni hjälp är det bara att fråga mig!

Av Ronja Olsson - 9 februari 2012 08:08

Kommer en bild på mina snygga bandage senare, jävligt smexigt är det iallafall! Foten är värre, brukar vricka fötterna så lägga mer belastning på den andra så är den bra inom någon dag! Armen ja den har vuxit till dubbel storlék och har svårt att lyfta den, så får se hur fin handstil jag har idag då!

Måste klä på mig, i med linser och väcka pappa får skjuts till skolan idag!

Oh juste nämnde jag att jag har en svullen hals med halsont och smått hosta, gud så jag gnäller!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards