brainwildchild

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ronja Olsson - 21 februari 2012 22:32

Massa sköna ögonblicks bilder från Top Rank Boxing!


Av Ronja Olsson - 21 februari 2012 22:26

Hemkommen från träningen, oh herregud vad dålig jag var!!! Hade glömt bort hur man slog totalt! SKÄRPNING! Men Arthur sa att det såg bra ut, (ögonblicks bilder), men fotarbetet var lite bättre, är ganska tung pågrund av min vikt så är lite seg i förflyttningarna men ju mer jag gå ner desto bättre kommer jag bli! Kändes otroligt skönt och just nu är jag fylld av glada hormoner och vill inte gå och lägga mig! Men ska upp tidigt till tandläkaren (har fått för mig att jag har hål i tänderna så vi får se vad dem hittar). Sitter och slänger i mig kesella innan jag ska in i en dusch och därefter så måste jag sova! Buhu! Men sånt är livet! Har även tagit mig i kragen och börjat föra över filmer på youtube de när jag boxas eftersom bloggplatsen inte gillar mina videoklipp så får jag göra så!

Tänkte ha en frågestund också vill ni det? Har ni något att fråga?

Sees imorgon!

Av Ronja Olsson - 21 februari 2012 16:49

Tisdag, andra dagen i veckan, varit på UF-mässan, och sedan tillbaka till skolan för plugg. Nu har jag vilat och sett på big brother för FÖRSTA gången i hela mitt liv. Oh herregud är min reaktion, den där Hanna W är ju den mest blåsta bruden i världs historien, ne BB inget för mig! Nu ska jag laga middag och sedan tagga till träning. Har gjort biologi läxa och klar med matten, även relativt klar med tyskan skönt! Ska bli underbart med träning idag, hoppas att jag kommer ihåg något också! Ska även lägga upp videorna från träningen förrförra onsdagen, då får ni se en fail träning från min sida, jag var så jäklakass! På sparringen med mikael och Nisse, på mitsarna var jag bra men på sparringen var jag så tveksam vilket ses väldigt mycket på videorna att jag vill slå men gör det inte eller bara står still och tar emot slag -.- Vad höll jag på med! Ne skärpning idag!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards