brainwildchild

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Ronja Olsson - 15 februari 2012 22:45

Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

MaP11a

 

   

Av Ronja Olsson - 15 februari 2012 19:56

Ska avrunda den här dagen, börjar bli frisk, har hostan kvar som går bort om några dagar så går till skolan imorgon!

Sitter med svenska saker inför provet, kommer inte gå bra imorgon! Kommer nog få kompletera fattar inte det här med språksociologi, eller jo grunderna men inte det fullt ut. Så irriterande! Men jag försöker mitt bästa och ser lite glad ut!

Juste har glömt säga att Nisse vann sin match i lördags grattis till honom! Det gick även bra för resten av gänget som tränar nere hos Zang, lägger upp deras resultat! Om ni inte är smart nog så är de från Skutskärs Goshindo klubb!

 

Svanberg Ivar
Stockholm Shoot
Shootfighting
-106 kg
Gustavsson Mikael
Skutskärs Goshindo klubb
Winner: Svanberg Ivar by judges decision (2-1)
Time: 5:00
Salminen Jonathan
Skutskärs Goshindo klubb
Shootfighting
-85 kg
Burman Stefan
RenYi FightCamp
Winner: Salminen Jonathan by judges decision (3-0)
Time: 5:00
Flores Fernando
RenYi FightCamp
Shootfighting
-77 kg
Pålholm Nisse
Skutskärs Goshindo klubb
Winner: Pålholm Nisse by judges decision 3-0
Time: 5:00
Aulin Joel
Skutskärs Goshindo klubb
Shootfighting
-73 kg
Mörman Andree
Sundsvalls Budoklubb
Winner: Aulin Joel by judges decision (3-0)
Time: 5:00
Av Ronja Olsson - 15 februari 2012 09:34

Vet ni vad jag skulle vilja ha i födelsedagspresent? A dream comes true om jag får detta!

En resa till LAS VEGAS, en vecka för att kunna se matchen mellan Manny Pacquiao och Tim Bradley 9juni, (biljetter till matchen också) Alltså det skulle var helt amazing! Manny är en grym boxare och jag älskar hans speed och explosivitet! Första träningen hos Zang sa han och Nisse att jag skulle kolla in Manny och se vad jag tyckte, eftersom jag har aldrig haft någon idol i boxningen ridningen är det såklart ROFFE! Men har aldrig hittat någon som verkligen jag gillade visst Tyson, Ingemar, Floyd, Ali och de herrarna visst de är bra men ingen som jag fastnat för helt. På tjejsidan tycker jag Michaela Lauren är jätte duktig och Anna Laurell från IF Linnea är jätte bra men heller inget som jag riktigt ser som största idolen! Möjligtvis var Zang det närmsta! Men Manny det var något speciellt, han är min idol! Totalt!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards