brainwildchild

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Ronja Olsson - 24 februari 2012 23:00

Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Proffsboxare och Läkare

Av Ronja Olsson - 24 februari 2012 18:59

Just nu ör jag överallt och ingenstans, har tränat, varit i skolan óch nu måste jag fixa mig inför uppgång till gävle! Viiserligen går bussen från lidingö 20.39 men som jag flyger runt är jag redan svettig och måste nog ta och duscha igen!:)

Provet gick sådär, var ganska säker på alla förutom en där jag fick hjärnblödning och sura uppstötningar!! 

Redovisningen gick great! Antje sa att jag gjorde det bra, men lär öva på mitt uttal så det ska jag roa mig med under sportlovet! Inget mer från mig, ingen dator upp till gävle eftersom jag ska ut till ingenstans men på söndag är jag ii Stockholm igen! Yeey!

IS-racing 11.00 på acksjön (typ Hedesunda) imorgon! Pallar ni er dit och köra lite?;) Som sagt kanske ja ska tävla antingen med skotern eller bajja buggen :) Jennifer följer med till pappa också min fin fina vän! 

Av Ronja Olsson - 24 februari 2012 10:56

Har varit hos Johanna och nu sitter jag och keekar lunch! Kotletter med champinjoner, mm mums! Pluggar till matteprovet och förbereder mig inför tyska redovisningen också!:)

Åker upp till skutskär inatt och sover hos min finaste vän!:) OOOOLDD PIC!

Imorgon åker vi till pappa, is racing på Acksjön! Maybe jag är med! ;)

Träning ikväll och kryssning på måndag! Yeey!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards