brainwildchild

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ronja Olsson - 14 februari 2012 22:45

Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Bästa dagen EVER 1996-04-02 05:58

Av Ronja Olsson - 14 februari 2012 18:15

Sjuk men börjar bli lite bättre, men nu börjar det värsta nu vill slemmet ut ur halsen. ÄCKLIGT SOM SATAN!

Vaknade faktiskt klockan 16.00 så lite panik fick jag när jag märkte att läxor kanske var en bra ide att göra! Så har skrivit färdigt idrott saken fick den förlängt till idag och engelskan till på söndag tror jag. Nu ska jag göra svenska och matte! Biologin tar jag imorgon, måste gå på torsdag har svenska prov och känner att jag missat så myckeT!

Slut på mölk, fil och soppor tror jag blir galen!! 

Av Ronja Olsson - 14 februari 2012 17:15

Alla hjärtans dag. Jag förstår inte varför det finns en speciell dag när man ska fira den man älskar, men det är gulligt ändå! Jag själv tycer att alla hjärtans dag kanske är lite överskattat det firas som typ jul eller påsk (inte helt)med olika presenter, när det är egentligen att man ska visa sin uppskattning och kärlek till personer.

Idag ligger jag bara hemma fortfarande sjuk men på bättringsvägen förhoppningsvis skola på torsdag och febern har lagt sig.

Minnen från alla hjärtans dag då hmm.

Förra året kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde på alla hjärtans dag var med kompisar tror jag.

2009 var jag tillsammans med Niklas då så vi "firade", först var det tävling jag hoppade oliver och Nelson hem med två snygga rosetter och överlycklig, niklas stackarn fick följa med trots att han tyckte att det var total ointressant, snäll jag var förr i tiden va ? Sedan åkte vi ut till pappa och skulle sova över där. Åkte ut på skoter tur och ja inte så mycke mer. Kommer ihåg att jag var överlycklig den här dagen, flög på fluffiga moln, gud som jag älskade Niklas!

Sedan har jag förträngt resten av mitt liv som inte involverar hästarna, blizzen, liten del av småland och söderfors, såå.

Hittade lite bilder när jag rotade igenom minneskort för någon dag sedan, hittade bilder jag inte kollat på sedan 2009 bland annat dessa! Alla är från alla hjärtans dag 2009!

   

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards