brainwildchild

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Ronja Olsson - 1 februari 2013 21:15

Fortsätter mitt dröm kille inlägg, för en kompis frågade varför jag är så petig, och inte "ser" mig om efter killar i min egen ålder. Jo för att dem OFTAst, säger inte alltid, inte uppfyller kraven som jag har och är allmänt barnsliga, såklart ska killen vara lite barnslig av mig men på ett visst sätt. Sedan vill jag ha någon som är mer erfaren och någon jag kan träna med. Angående stilen once again, killar med tatueringar är mmmhyeha. Men om man ska ha lite class får han inte ha tatueringar, hahah, allt eller inget! ;) Sedan får han gärna ha lite skäggstubb, blir bara ännu bättre! Och jag dras mest till killar med svart hår och ser ut att vara "utländska" ;) Inte typiska svenne bananer med blont hår och björn borg väska. Nope, han ska vara lite badboy, en som tränar, rough, intelligent, bra att argumentera med, vara lite barnslig och behandla mig som no1. Fram till jag hittar HONOM, kan man ju ta och testa sig fram och se vad andra har att erbjuda ;)

Exempelvis, vilka kan INTE stå emot dem här sötnosarna, en mix av dessa and I am home! ;) Needå!


Av Ronja Olsson - 1 februari 2013 18:15

Hi. I am a person, not a game. So Don´t play me - Martin L King



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards