brainwildchild

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ronja Olsson - 22 februari 2013 18:00

There is no worse feeling than that millisecond you are sure you are going to die after leaning your chair back a little to far


Av Ronja Olsson - 22 februari 2013 16:00

Av Ronja Olsson - 22 februari 2013 10:37

Det är fredag, det är helg, jag ska upp till Skutskär, veckan har varit jäkligt bra! Vi tar allt från början eftersom jag inte skrivit så mycket om vad jag gjort i veckan.

Måndag - Skola, sedan träning, parövningar och teknik, någon fri rond. Därefter fys.

Tisdag - Skola, en massa lektioner och plugg. Åkte till träningen och körde ett pass, började med uppvärmning, sedan skugg och lite parövningar. Därefter körde jag plattor med robell och det var samma sak jag ska träna på som vanligt, fotarbetet och gå fram med bakfoten när jag slår. Sedan sparrades jag fria ronder med Carro och avslutade med lite säck. Skönt pass.

Onsdag - Skola och sedan åkte jag till pappa på kontoret. Hem, bytte kläder och bort till Paladar de Cuba. Middag med pappa, Emelie och Amanda, god mat, god dricka, bra sällskap och ett tappert försök från min sida om att skriva ett "tal" till Emelies julklapp som hon fick. Fick även ett påpekande av systeryster att min svenska på bloggen inte alls är bra. Nehe får skärpa mig då!

Torsdag - Skola, avslutades med en föreläsning från AllBright. Sedan ner på söder och inhandlade fasters födelsedagspresent. Sedan bort till klubben och pluggade, och därefter ett pass. Blev uppvärmning, parövningar, teknik och några fria ronder sparring. Bytte partner efter var tredje rond. Vilket är bra att sparras mot olika personer som har olika sätt att köra på. Avslutades med säckronder och lite styrka från mitt håll. Åkte till Lilla Saigon och mötte upp pappa och Harry och sedan hem

Idag - Vaknade klockan sex, upp, i med linser och på med kläderna, därefter bort till gymmet, benpass med fokus på insida lår och rumpa.

Knäböj med skivstång - 30kgx60stycken

Marklyft med skivstång - 35kgx30stycken

Underarm - 5kgx2x2x3

Situps med medicinboll(5kg) 20stycken

Höft och rumplyft (10kg vikter) 45stycken

Plankan 2min

Dips på step-up bräda 30stycken

Vadpress (80kg) 45stycken

Adductor - (35kg) 20stycken (45kg)15stycken (60kg) 10stycken

Abductor - (35kg) 20stycken (45kg) 15stycken (55kg) 10kg

Dips i maskin med 60 kg motstånd - 30stycken

Chins i maskin med 55kg motstånd - 30stycken


Nu är jag i skolan, har fysik, svenska och biologi sedan åker jag upp till gävle på fasters 50-tals fest! Grattis faster!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards