brainwildchild

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Ronja Olsson - 25 februari 2013 20:43

Så nu är jag hemma igen på Lidingö. Blev en lite längre tripp till Gävle än vad jag trodde. På fredagen var det kalas hos Faster, sov även över där. Sprang även ut runt ett på natten och träffade Emil, haha, njae Skutskär är inte så stort och händelserik by. Hahah. På lördagen var jag med mamma, träffade folk och så, på kvällen åkte jag med Sofi till hennes pappa, och sedan hennes hus. Var på tarantelljakt då hennes spindeljävel kurt hade rymt. Vi båda livrädda för spindlar springer runt och försöker ta reda på vart han är, hittar han under en frys, jag vågar inte röra honom så petar upp honom och får tillbaka honom i buren. Puuh! Åker iväg till affären, glömde låsa dörren, hundarna på vift när vi kommer tillbaka. Aria står och skäller på bron, Digge springer runt runt huset men Max är borta, hittar honom på vägen, lillavännen livrädd för alla stora bilar som kör förbi. Men han var oskadd. Gick hem till mamma runt 9 och sedan somnade jag på soffan. På söndagen blev det plugg, gick ut och träffade människor, mat, plugg och sedan sömn! Somnade återigen i mammas nya soffa, förjävla skön är den!!! Idag vaknade jag att mamma gick till läkaren och jag ställde mig och lagade våfflor till oss som frukost. Sedan tog jag 11,42 tåget ner till stockholm. Hem, äta, åkte till klubben. Ett ganska lätt teknikpass idag. Började med uppvärmning, fotarbete, uppgiftssparring, två fria sparring ronder och avslutade med 5minx3ronder, nedjogg.

Nu är jag otroligt trött och kommer somna inom några minuter känns det som!!

Av Ronja Olsson - 25 februari 2013 18:00

Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that



Av Ronja Olsson - 25 februari 2013 16:00

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards