brainwildchild

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Ronja Olsson - 28 februari 2013 19:07

Tillbaka från kryssningen. Ja vad ska man säga ? Barnvakt i 24h kan man kort sagt säga. Men god mat, vill inte ha mat på några dagar nu! Träffat trevliga människor, dels en familj från Västerås som hade en dotter som blev bästis med Saga, och en liten son som var super söt. De umgicks vi med hela dagen idag. Vid poolen imorse hittade men ett ögongodis för resan. Finns inte ord i hur slående lik han var en jag och Sofi känner, så där satt jag och dregla och flirtade med. Såg han senare nere vid barnhörnan, och antar att han har två barn och tjej. Hmm, går nog att ordna ;) Men då fick man dregla på avstånd istället för att gå fram och presentera mig, :/ Aja, helt okej men nästa gång åker jag med en kompis eller någon så att man får ut lite mer av annat än bara barnaktiviteterna. Nu ¨är jag faktiskt jätte trött, och skippade träningne idag, pga olika anledngar, men imorgon bitti är det gympass, för Dominic skulle köra ett benpass, så han får göra de själv ;) Tänkte på bröst och armar, benen är fortfarande möra efter passet igår!

Av Ronja Olsson - 28 februari 2013 18:15

Life is not about what I have done, what I should have done, and what I could have done. It is about what I can do and what I will do.


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards