brainwildchild

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Ronja Olsson - 7 maj 2014 09:28

Nu har jag påbörjat något nytt som förhoppningsvis visar resultat under den här månaden. Jag äter en vanlig lunch men med mindre kolhydrater och frukost är måltidsersättning, behöver jag äter jag middag och då är det måltidsersättning. Tar vätskedrivande tabletter morgon och kväll, fettförbränningspiller morgon och kväll, aminosyror under träning och proteinpulver efter ”styrka”. Jag har fått ett gymkort för en månad på friskis och ska träna ca 11 pass i veckan och fler om jag åker till gävle de här två veckorna som kommer, på lördagar har jag vilodag där jag äter vanlig mat men i mindre skala och jag tänker på vad jag äter, på söndagen tar jag en promenad. Och äter som på lördagen, på det här sättet tappar jag inte så mycket näringsämnen och jag behöver inte hetsa att gå ner i vikt, utan tanken är att jag ska försöka få ner lite vikt och ”tona” till mig inför sommaren, går jag ner fem kilo i fett är jag mer än nöjd. Eller om jag går ner i mått men inte i vikt är jag också nöjd. Så såhär ser veckans träningar ut :)

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

Gym

-

Yoga

Gym

 


Gym



 Vilodag


Spinning

Boxning

Boxning

Boxning

 Gym


Promenad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards