brainwildchild

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Ronja Olsson - 17 maj 2014 20:15

 

Av Ronja Olsson - 17 maj 2014 08:15

Min helg har varit blandad. Började med att köra upp i fredags, stannade till i Tierp och sa hej till min kära vän Pontus. Så glad att jag har kvar honom som vän efter dessa galna 4 år!! Han har verkligen betytt mycket och betyder fortfarande. Får mig alltid på bättre humör J

Åkte till faster då farbror Pär fyllde år och sedan till Walle för att hämta gris då pappa köpte en halv gris så 50 kg kött är uppstyckat, packeterat och klart i frysen just nu J Fick köra släp för första gången också, pappas mega stora släp som är fan bredare än bredast och en stor fet kåpa, såg ingenting bakåt hela vägen hem!

Idag (lördag) har jag fixat med min bil, bytt däck, bytt batteri och städat ut den så nu ska den besiktas, hoppas den går igenom. Kanske ska jag och pappa byta säten imorgon då framsätet är lite dåligt! Andreas med familia kom på kvällningen och vi grillade, körde hem dem och fick låna deras as sköna ford mondeo q modell eller vad det nu var! En sådan vill jag ha! Åkte till Gävle och träffade Jennifer och Mia. Kul att umgås med kompisar också J Men nu är jag hemma i skogen igen. Karln är ute på stan i Eksjö med sin bror och äckel fjortizar, Ja Ronja är jävligt svartis och avundsjuk just nu, magen vrider sig 300 varv. Jag litar på Johan, men jag litar fan inte på äckliga fjortizbrudar från Småland. USCH!!!

Men nästa helg är jag med min kärlek <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards