brainwildchild

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Ronja Olsson - 20 maj 2014 20:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ronja Olsson - 20 maj 2014 20:23

Vad kul att många har klickat in på bloggen trots att den varit stängd ett tag, och jag har inte "gått ut" med att den var öppen igen på t ex facebook. Men vilka är det som läser den? :) Vilka är ni? Kommentera gärna inlägget, skulle vara kul och se om det bara är släkt och vänner eller om det är några andra filurer som hittat min lilla skattkammare med knasiga, ibland obegripliga inlägg! Dagen har iaf löpt på bra, var på klubben, kidsen fick sparras idag och var jätteduktiga!! Så kul att se hur många har förändrats nu under det här året jag har tränat dem, och är superkul att få vara med på resan, om man säger så. Men idag var mitt sista pass jag kommer hålla, vilket är jätte tråkigt tycker jag :( Kommer verkligen sakna det, det är bara på klubben jag kan var mig sjäv, vara lycklig och vara glad vad som än hänt under dagen. Det är på klubben jag mår bra, när jag är i sthlm och det är klubben som hållt mig rakryggad nu under dem här tre åren och har betytt väldigt mycket för mig!! Så ett stort tack till IF Linnea, främst till Oscar och Alex som är två helt underbara personer, som jag vet kan gå långt!!!

  

Av Ronja Olsson - 20 maj 2014 20:15

 

Av Ronja Olsson - 20 maj 2014 14:44

Nu är bloggen öppen igen, jag känner att är det några speciella inlägg så kan jag låsa endast dem istället för hela bloggen. För vissa inlägg som bara handlar om dagen och hur jag tränar är inte så jobbigt att visa. Ni kan läsa inläggen som jag hitintills skrivit, där jag skrivit om varför jag varit lite nere osv. Nu har jag haft min geografipresentation, och imorgon har jag min allra sista redovisning och sedan är jag klar med årskurs tre.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards