brainwildchild

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Ronja Olsson - 6 september 2014 08:32

Halloj på er! Hur är eran helg? Jag har påbörjat helgen bra iallafall.



Jag har jobbat både torsdag och fredag, som jag saknat mina gamlingar! Jag njuter verkligen av att jobba på hemtjänsten, mår så jäkla bra där, jag vet att jag gör något bra för dem och att dem uppskattar vårt arbete! Underbart!

Idag är det Garden party men börjar med regementetsdag som jag ska gå på vid 11. Kanske kan johan gå med mig, sen ska jag ta en powerwalk innan en dusch inför kvällens festligheter, har ingen aning vad som händer, förutom att vi ska mingla runt. 


Imorgon ska vi åka till Tone och jag tänkte rida ut en runda :) Johan åker ju på måndag så har skrivit upp ett schema för två veckor som jag ska följa med skola, plugg, jobb och träning. Fullt upp, bara för att vara hemma så lite som möjligt. Annars blir jag galen!!

 

Blir inte så mycket till bloggen då jag inte får så mycket tid över, som igår tänkte jag blogga men när jag o johan hade satt oss i soffan för att se castle så totaldäckade båda två i soffan, vaknar kvart över tre att johan vill gå och lägga sig i sängen istället, haha var skapligt snurrig ;) 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards