brainwildchild

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Ronja Olsson - 11 september 2014 16:15

Varenda minut, varenda sekund och all tid jag har är jag tacksam att jag har dig, jag är rädd att förlora dig och jag njuter av det faktum att du är min. Samtidigt som jag är upp över öronen förälskad i dig, magen är fylld med fjärilar och knänen skakar när jag ser hur vacker du är och ser hur du kollar på mig.  Samtidigt som det knyter sig i magen och jag är så rädd att du ska hitta någon bättre, vackrare och underbarare. Jag är så orolig, jag blir så rädd. Det är därför jag blir överbeskyddande och svartsjuk för jag vill inte att någon eller något ska komma i vägen för vår kärlek. Jag vill inte ha en spricka i vårt förhållande, jag vill inte ha en kniv i ryggen, jag vill ha dig. Hela dig. Jag vill ha dig för mig själv, att ta en promenad med på dagen, att sitta i soffan och kolla på tv med, att gå till gymmet och svettas skiten av oss själva och framförallt ha någon att delge och prata med. Någon som förstår mig, någon som älskar mig och någon som gör allt för mig. Det är du Johan, du är den personen, du är den underbara människan som gör allt det här för mig. Varje sekund jag andas är jag glad att jag har dig, dig som gör precis allt för mig.  Jag hoppas och ber att vi får vara tillsammans tills dagarna tar slut, tills sista andetaget är taget och att vi får gå igenom mycket, alltifrån glädje till sorg. Jag vill uppleva den dagen då vi åker utomlands tillsammans och när vi förhoppningsvis sitter där med vårt barn i händerna. 

Jag älskar dig, jag älskar dig så mycket. 

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards