brainwildchild

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ronja Olsson - 1 november 2010 22:52

Vart med Sofi nu, saknat henne som fan.:)

Fifan vad mkt vi skrattar när vi hittar på något.xD

Hyra Nelson, Följa med ewe t stallet sen ska jag vara med Sofi igen imorgon och sova hos henne.:)

Natti!

Av Ronja Olsson - 1 november 2010 13:52

Ja som Rubriken säger, Oscar var Superduktig idag. Vi skrittade först upp i skogen då vart han rädd för en bil en gång, men sånt händer. Sen så var ju en häst transport jättefarlig! Red lite på gräsbanan, var så blöt att jag bara skrittade idag. Jobbade han lite i skritten och försökte få han lugn, hästen är 18 men beter sig som 3.:O

Han har ju inte blivit riden på en vecka så kanske var det också.:) Men jag är nöjd med beebis.! Åker och rider imorgon bitti igen tror jag vi får se annars på onsdag.:)

Av Ronja Olsson - 1 november 2010 09:18

   Min bästavän, min syster tjejen som alltid finns där för mig. Jag kan alltid prata med henne om allt, hon får mig att få bättre när jag mår dåligt! 

Minnerna med henne är alltid kvar, hur mycket vi än bråkar blir vi sams. Våran låt är så fucking kung.;)

Grisefar och Grisemor röjer loss i Skutskär, när vi är lösa kan allt hända.;)

Av Ronja Olsson - 1 november 2010 09:13

  

Den här bruden har fan allt, hon är tjejen som jag alltid har kul med, men kontakten har gått av. Vi ses inte så ofta längre, och nu har hon åkt på en hemsk förkylning.-.-

Vi har minnen som aldrig glöms bort, med livbåtar, poliser, tak ja för fan allt!

Jag saknar våra tider vill att det ska bli Näcken och Åsnan igen! 

Fi fan Natalia Kajaus Virkkunen bli frisk!

Av Ronja Olsson - 1 november 2010 08:10

Skulle egentligen till sthlm med pappa men han ringde nu och sa att han redan var där eller något.:P

Skulle behöva få tag på Marina och säga att jag kunde byta med henne endå, men men.

Går väll och lägger mig igen och åker till Oscar lite senare vid lunch.:) Ska få igång han lite mer nu så kanske vi tar ett litet skutt på torsdag.:)

Hyra Nelson tisdag, onsdag och fredag. Lite volter serpentiner och så så han blir mjuk och smidig imorgon, hoppning för Christina på Onsdag och lite mer dressyrövningar på fredag, och sen vanlig träning på freda kvällen.:)

Ne nu säger jag godnatt! 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards