brainwildchild

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ronja Olsson - 4 november 2010 20:31

Jao, har fått ett brev för typ första gången på länge, det är från Lundsbergs Internat skola som jag ska åka till och testa på att gå på.:)

Kommer bli fett roligt.:)

De hade typ skrivit lite om vad jag ska ha med mig och vad vi ska göra.:)

Najss, discobowling och matmys med tjejerna imorgon, efter ridningen.:)


www.lundsbergsskola.se     <-- hemsidan till lundsberg

  

Av Ronja Olsson - 4 november 2010 18:13

Hemma ifrån Sthlm, vart ner med pappa skulle jobba men pappa var lite trött verkade som så när vi kom ner t Lidingö la vi oss och sov typ tre timmar.  

Men det gör inte mig nått, sen drog vi iväg när hans polare kom och körde oss t Solna skulle hämta Mercan, fan vad ja älskar den bilen, ergonomiska säten som formar sig efter kroppen, och en massa annat. Kärlek till den, fast Mustangen ligger delad etta med Mercan.;)


Kom precis hem, städa lite och försöka skriva klart ett kapitel på boken.:)


Stallet imorgon, ska skicka iväg ett mess t Ingela precis och fråga om jag kan komma imorgon bitti.:) Blir hoppa lite då.:) Sen dressyr med Nelson, stannar nog kvar där ska ju ha Hopp spec på kvällen.:)


Lägger upp en bil på Mercan inte pappas på bilden men den ser ut sådär.:)

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards