brainwildchild

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ronja Olsson - 3 november 2010 20:14

Jao onsdag idag dåe, snart helg igen. Men vad ska man hitta på denna helg då?:P


Red Nelson idag för Christina vart inge hoppning bara dressyr men gick lika bra det, jobbade så att jag hade kontrollen men inte använde händerna, arbetade bara med sitsen och skänklarna, väldigt lärorikt faktiskt. 

Vart med Jennifer, mikkis, sheren och linus en stund också.:)


Nu tycker jag att mamma ska komma med supergod risgrynsgröt åt mig.:)


Ska ner t sthlm imorgon med papi om han får loss bilen.-.- Blire bara jobb, men känns skönt det också.:)


Kanske bio med Jennifer på lördag annars hittar vi på något bus i Gävle endå, någon som kanske vill träffas ellr hitta på något? Hör av er i sånna fall.:)


Blir en bild på kanske den snyggaste hummern jag sett.

  

Av Ronja Olsson - 3 november 2010 06:50

Var så trött igår så jag orkade inte blogga, lika trött nu iallafall.

Vaknade vid 9 och åkte t Frida, åkte med henne t stallet, mocka, smörjde sen red vi lite grann i ridhuset. Lite volter, serpentiner, öppna, sluta, framdel-bakdels vändningar. Ja bara lite lösgörande och för att han ska koncentrera sig på mig. Åkte hem duscha och vila lite, sen följde jag med Ewe till jättesöta Pepsi Light som hon hjälper till med. Kollade igenom lite skolsaker och scheman kom på att jag är sen med en inlämning inte bra. Skulle egentligen sova hos Sofi men var tvungen att göra arbetet. Så nu är det klart.  

Ska vakna till liv, äta frukost sen ska jag t stallet med Frida och vi ska få en hopplektion av Christina Å.:) Tusen Tack till henne.:)

Sen ska man t Oscar och rida upp i skogen.  

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards