brainwildchild

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Ronja Olsson - 7 november 2010 17:58

Kom  t bomhus nu, sitter och käkar pepparkakor så att jag blir snäll.:D

Mamma och moster tjattrar som hönor, och pepparkakorna är inge goa.:(

  

Av Ronja Olsson - 7 november 2010 16:17

ja mamma ska in t Anna och spela bingolotto, så jag hänger väll med med mitt huvud.-.- Har jätte ont och värktabletter fungerar inte. 

Finns på mobilen om ni vill hitta på något,:)

Av Ronja Olsson - 7 november 2010 14:21

Vaknade imorse av världens smärta i halsen,-.- Kul! elr inte!

Det släppte sig när jag käkade frukost men då fick man ont i magen,  låg fan dubbelvikt på köksbordet.  

Sen släppte det men då kom huvudvärken.-.-

Bra start på dan.

Städa rummet, ringa natlis.:) Då kanske vi hittar på något.  

Mamma tänkte tvinga mig t Bomhus och spela bingo lotto! aldrig! man vinner ju aldrig så då är det inte kul.  

Av Ronja Olsson - 7 november 2010 02:09

Kom nyss hem från stan, jag och Natalia hade ingen aning vrf vi åkte t stan men vi hittar alltid på något crazy när vi är med varandra.;)

Åkte in tog en promenad gick upp t något vet inte vad, stog och pratade med Jocke som är osocial, men vi har kommit på att han låtsas att han inte hör vad vi säger, men han lyssnar på varenda ord.;) Och skrattar alltid när vi säger något roligt typ hela tiden.:P

Åkte hem, mamma hade nå fel så åkte ut med henne jag och Natalia eller i varje fall mig sjöng halsen av mig.-.- 

Spela Bowling på fb och spöa skiten ur Natalia nu tror ja.;)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards