brainwildchild

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Ronja Olsson - 5 november 2010 13:48

Kom nyss hem från stallet, varit och ridit Nelson. Gick jättebra i början tänkte rida ute men det var så hårt i backen. Red lite i ridhuset men jag orkade seriöst inget. Är så trött visst inte vad jag gjorde eller något. Gick ut och tog av han sadeln red lite barbacka ute i skogen, han tyckte det var as skönt1 När jag var färdig med allt tänkte jag åka till Oscar men då påminde min mage mig att det var dags att käka lunch. Typiskt!! 

Så är hemma nu och kommer inte hinna till Oscar idag.:(

Tbx t Ärk lite senare och ha hoppspeciall.:)

  

Av Ronja Olsson - 5 november 2010 09:08

Äntligen är det helg, tycker tiden går så fort ibland, den här veckan har bara sprungit förbi mig. Men men..


Sitter och käkar supergod risgrynsgröt, får aldrig nog av det jag, så jäkla gott, kanske har en lite tomte inuti mig.;)


Ska tagga t stallet snart och rida Nelson, kanske tar en sväng till Oscar sen, har ju trotsallt ungefär två och en halv timme mellan Hyra häst och hopp specialen.

Tänkte rida dressyr med Nelson idag, kanske blir några kort på han ifall jag tar ut honom och promenerar lite. Ta ett litet skutt med oscar bara 30cm eller något han kommer hoppa men jag vill bara att han ska lyfta upp hovarna lite.

Hopp spec sen vet inte vad Lotta tänkt ut åt oss.:)


Sen hem duscha och fixa lite, sen ska jag in till stan, möta upp Mickis och Jennifer vid Polhem, de fick som de ville vi ska käka på La famigla eller vad det nu heter.. Är det någon som har ätit där? Jag har gjort det en gång men var ingen höjdare precis. Sen ska vi ner på stan och Discobowla.:) Hoppas det blir en rolig kväll.  


Nå dagens ridoutfit består av 

Adidas tröja, CRW ridbyxor helskodda, CRW tjocktröja, CRW ridjacka, CRW ridskor och CRW handskar, jag gillar märket CRW - classic riding wear, alla andra ryttare vill sticka ut och ha det dyraste och snyggaste ridkläderna, men hallå?? Det är ju trots allt inte kläderna som räknas det är väll trots allt hästen, men vi bor ju i ett fritt land så vi får ha våra egna åsikter.:) Jag pallar inte mixa och matcha massa saker, visst kan inte hästen eller jag springa runt med rosa schabrak och lila träns eller nått någon måtta får det vara, men alla är så beroende av märkessaker nu för tiden.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards