brainwildchild

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Ronja Olsson - 28 november 2010 20:18

Kollar på sthlm horse show på SVTplay, GP hoppningen imorse var ju hur bra som helst! Har nog fått en ny favorit inom hoppningen Leon Thijissen med Tyson!

En riktigt snygg häst och Leon rider fantastiskt! 

Lägger upp en video, kass kvalité men! Inte omhoppningen de gjorde idag utan någon annan tävling. En väldigt vacker häst, med snygg hoppteknik.

Cian o connors häst splendor var ju också väldigt enastående bakbens tekniken han hade var otrolig. Exakt sådan som man vill att sin hopphäst ska ha!

Nu laddar jag inför tävlingen på söndag! Ladda ladda ladda!

Av Ronja Olsson - 28 november 2010 01:12

Varit i stan idag, först med Jennifer och shoppade, bilder kommer imorgon när jag orkar knäppa kort.:)

Sen tillbaka till Skutskär med Jennifer och åkte med Evelyn till hennes häst, sen åkte jag och Frida in med Jennifer. Vi tre och Evelin skulle gå på Harry Potter 7.

Gick på den, trodde inte att den skulle vara bra men den var faktiskt det.:)

Efter bion fick Frida något fel och riktigt sprang till bussen! Jag som är klumpig springer in i någon kille, står still fan en minut, sedan springer åt sidan. Skyndar mig mot Frida och springer rakt igenom en vattenpöl. Great!

Tillslut är vi på bussen, sitter och chillar, (jag slår Frida som en galning med en tidning) Jennifer har damp och rycker i mig för jag ställer mig upp.-.-

Kliver av bussen och får hjälpa två riktigt snygga killar med visning av väg!

Äntligen hemma, efter en väldigt lång dag!

Ska kanske till Barkarby imorgon men varken far eller syster min har ej hört av sig så jag vet inte! Vet bara att jag vill sova just nu, men nu är det ju C.S.I på femman det måste man bara se!

Goodnight!

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards