brainwildchild

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ronja Olsson - 8 november 2010 20:20

Hos Jennifer håller på med en muntlig redovisning, så jäkla jobbigt men tror den blir bra.:D


Kollar på Top Model men ska dra hem snart, duscha och mysa med min mor.

Imorgon ska jag hjälpa till på skolan med visning av skolan för 5:orna som kommer och hälsar på. Det blir på kvällen men får kompensation för det.:)

  

Av Ronja Olsson - 8 november 2010 17:08

Oj oj än är inte dagen slut men mkt har hänt under dan, var relativt lugn och så i morse lite lite sömn bara. Kommer till skolan får huvudvärk asså huvudet exploderade,   

Engelska gick bra.:P matte fick bara VG på provet    jätteledsen.:( 

Sen hände något som jag inte vet själv riktigt vad som hände men shit happends.:P

Hoppade på folk och  var helt tokig.:O Ber om ursäkt för det.:P


Sen kom Natalia och Linda de hade gått in till ett klassrum och frågat vad jag var, då hade någon trott att de skulle slå ner mig.  

Sen retade jag natalia som jagade mig igenom skolan då fick ju filip nå fel och började jaga mig och jag fick panik.-.- sladdar igenom korridorerna.xD


Musikalen gick bra tyckte att jag börjar lugna ner mig och tänka lite mer.:P

Ska hem t Jennifer snart ska plugga, göra någon redovisning.-.-


Mamma håller på och gör supergod mat åt mig,.:) Fläskkotlett med löksås potatis och morötter.:D

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards