brainwildchild

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Ronja Olsson - 1 juni 2012 19:01

Jag börjar bli sjuk. Har en sådan smärta i hals och huvud att någon kan gå och ta livet av sig för att göra mig frisk! Nej skämt åsido. Men jag  hatar att vara sjuk, jag blir deprimerad och rastlös...

Aja ska ta ur linser strax och därefter somnar jag väldigt tidigt, hoppas att jag mår bättre imorgon' 1


Av Ronja Olsson - 1 juni 2012 11:00

   Träningsvärk, jaaop!

Bröstmusklerna, biceps har sagt sitt. Kondition i helgen endast!

Har tagit Gardasilsprutan, alla säger att den gör jätteont, men kändes ju knappt :S

Har beställt tid hos en sjukgymnsat för att kolla upp mitt knä, blev i Augusti dock.

Om en timme går bussen, ska sätta i linser och plugga lite mer tyska!

Sista tyska provet för tyske steg3 gymnasiet. Känns underbart!

Små korta inlägg jag gör nuför tin :(

Smexig bild från mars iår!

Av Ronja Olsson - 1 juni 2012 07:14

Igår var det sista träningen på Linnea för den här terminen :(

Vi körde matchsparring, alltså det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, men vi körde väldigt lungt ändå. Hade diplom regler vilket betydde inga hårda slag. Varje rond sa Maria (hon jag sparrades" mot" att jag slog för hårt.

Sedan var det skugg, hopprep och styrka efter det.

Tråkigt att det var sista gången har kommit igång nu med sparrandet och psyket jag behöver för att klara det.

Nu vill jag åka upp till boysen uppe i Gävle och köra lite, drömde till och med om allihopa inatt. Vi tränade ett stenhårt pass, sedan åkte vi och käkade på max!

Haha!

Nu ska jag åka till vårdcentralen och ta Gardasilsprutan nr 1. Därefter ska jag göra lunch och bege mig till skolan, biologi - tyskaprov - mys med klassen

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards