brainwildchild

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Ronja Olsson - 6 juni 2012 09:30

Idag fyller min bestevän år! Bruttan blir 17 år!! Tänk vad tiden går fort när man har roligt eller hur? :)

Vi har känt varandra nästan hela vårt liv, och alla gånger något kommit emellan oss har vi funnit vägen tillbaka till vår vänskap. Jag kommer alltid kalla dig syster, du är den som vet mest om mig, det är dig jag litar på till 100%.

Kommer ihåg i höstas då vi hade en svacka. Måndagen 23 Januari skrev jag

   Du vet att du ALLTID kommer att vara min BÄSTA vän, det är du som vet allt om mig, du vet hur jag tänker du vet hur jag känner, ord behöver inte ens sägas. Du kan mig utan och innan, och jag medger att till viss del är detta mitt fel men inte allt kan läggas på mig, det är bådas, vi valde olika, fast att jag skulle velat haft min bästa vän vid sidan av mig nu i stooooora sthlm, vi hade sådana stora planer för min nedflyttning vad vi skulle hitta på för bus och massa! Men inget händer, och ja jag tvivlar på att det kommer att hända också. Men du ska alltid veta att du kommer vara min syster och jag finns här för dig fast att vi inte träffas, det ska du alltid veta!

KÅT- knullad ål tillsalu vad ska jag säga vem har våran humor gumman?

"om jag någon gång var tvungen att radera något betydelsefullt, skulle jag aldrig radera våran vänskap. Jag älskar dig bruden, kommer alltid göra det, kommer sakna dig, men jag vet att du alltid finns i mitt hjärta. Så du kommer inte vara så långt bort iaf. Jag älskar dig Ronja" är något du har sagt men ändå så hände det.

Du ringde mig och vi grät och lät som världens gamlaste tanter i mobilen.

Jag älskar dig, och önskar dig världens bästa dag, är ledsen för att jag inte kan vara där med dig idag!:) Men när jag kommer upp, då du!

Älskar dig käraste bästa vän!

Bara 1 år kvar till 18år!

                                                                                                             

Av Ronja Olsson - 6 juni 2012 08:21

Var något fel på bloggplatsen (eller min dator) igår så kunde inte blogga.

Skolan gick snabbt, det var kul ute i Älta. Exkurision ute på älta mosse och någon sjö.

Var jättetrött och hade ont i benhinnorna när jag kom hem så låg och vilade resten av dagen. Har gjort klart svenska uppgift, matte, engelska film. Gud så skönt.

Var uppe med tuppen imorse och tog 3km, tar 3km ikväll också.

Skulle gymmat ben/mage men gymmet är stängt så får bli styrka hemma istället.

Dåligt väder på nationaldagen, inte det bästa!

Får bli en slappdag med lite biologiplugg prov nästa tisdag.

Sedan ska jag återse SoA alla säsonger i september kommer 5te säsongen :)

Idag ska vi älska och hylla Sverige, utan att vara rasister

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards