brainwildchild

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Ronja Olsson - 9 juni 2012 09:38

Igår var inte jag på humör. Min lärare i tyska kommer ge mig ett D för att jag inte klarade sista provet mer än godkänt. Och jag klarade inte provet för att vi ALDRIG hade gjort något sådant förut. Ett prov ska ändå man ha tränat på att göra, inte exakt lika men likanade under kursen. Så tyska är jag inte överens med. Jag låg på C i våras och fick C på läs och hör då borde jag fått ett C men nej nej. Läran sa - Ett prov ska egentligen´inte bedöma slutresulat men nu gjorde det de. Alltså är hon helt......

Jaja vad ska jag göra.

Så låg och tyckte synd om mig resten av kvällen. Råkade somna i soffan vilket jag absolut inte skulle gjort, vaknade med ryggskott. Gymmade en timme nu på morgonen och eftersom det regnar, bojkottar jag livet och ligger hemma med massa godsaker och bra filmer!

Benhinneinflammationen börjar bli lite bättre ska få ta en längre promenad på tisdag, springa får jag göra på torsdag - fredag tidigast.

Så får värma upp på annat sätt på måndag då jag har två pass boxning.

Har testat att skugga och boxas i sju-åtta ronder. Bara jag inte flyger fram eller hoppar upp i luften känns det inte så mycket.


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards