brainwildchild

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Ronja Olsson - 20 juni 2012 19:29

JAG HAR ETT OFANTLIGT STORT PROBLEM. Eller ok har två stora problem.

1. Pappa säger att man inte kan dricka vattnet från kranarna som finns på kyrkogårdarna, han säger att det är likvatten, vilket menas att jag kommer få mask. Inte visste jag det!

2. Den här veckan har jag börjat trappa upp promenader och småjogging efter benhinneinflammationen, jag är orolig att den går upp!

Sedan är jag jätteglad och klippte gräs 8h idag i stekande sol vilket borde ha gett mig lite solbränna men icke sa nicke!

Imrgon åker jag upp, blir i äby på fredag. Lunch på campingen, stångresning och middag hos Erik,  trevligt trevligt!

Imorgon är även sista arbetsdagen för den här veckan. Har jag klarat en vecka måste jag klara alla.

Pappa och jag har käkat indiskt så ligger proppmätt på sängen och ska slå igång en film. Pappa har redan däckat, knäppis. Mange skulle komma förbi så har han somnat, smartskaft!

Aja nu ska jag fortsätta med mina "problem"

Ciao Bells

   


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards