brainwildchild

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Ronja Olsson - 2 juni 2012 20:21

Jag är både depp och pepp. Ska vi börja med de bra sakerna? 

Jag har insett att det går att hoppa hopprep i mitt rum så nu när det är så dåligt väder ute kör jag på det ist. Sedan imorgon kommer Lovisa och Fanny hit. Vi ska chilla, se på någon film säkert och have a fun time :) 

Kanske blir en sparringrond i vardagsrummet ;) 

Depp saker 

Dåligt väder, jag är hungrig men har ätit nog med kolhydrater, vill sparras, vill sparras, vill sparras. Vill UTVECKLAS! 

Aop det var nog det :)

Har bara tagit det lugnt pga vädret idag, skulle t centrum och fixa saker men det sket sig då jag barrikerade mig inomhus. 

Får fixa det imorgon :)

Ne ska slå på en bra rulle, tex smurfarna, jag ÄLSKAR smurfarna!

Lyssnade på en gammal låt och lyricsen stämde exakt in på de känslor jag har nu, för en liten sak. 


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that I'm all right
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

Av Ronja Olsson - 2 juni 2012 12:54

Rösta på Eddie från Thoren Business school. Han är med i tävlingen Årets mest inspirerande medarbete

Länk till tävlingen

http://inspiration.metrojobb.se/nominerade/eddie-qvennerstedt/

Av Ronja Olsson - 2 juni 2012 09:13

Lördags morgon, pissväder ute som ger mig världens uslaste humör. Speciellt just nu.

Klockan sju gick jag upp och tog 3km, varav 1,5 jogging och 1,5 promenad.

Ska köra styrka ikväll tänkte jag.

Just nu har jag ätit en dunderfrukost och ska snart göra någon nytta med att kanske, träna till pjäsen, plugga lite biologi.

Kanske tar jag 9km efter lunch, känner mig lite sugen på det faktiskt.

Mår bättre i halsen idag också :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards