brainwildchild

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Ronja Olsson - 29 juni 2012 17:51

Fredag, me like!

Jobbet flöt på helt ok, rensade fördömda häckar och planterade fina blommor :)

Har tränat med Johanna på friskis, gym och box. Känner mig redo  inför söndag :) Kommer vara sämst men men sånt är livet. Har städat vardagsrummet ska dammsuga och skura nu så är ett rum klart.

Imorgon ska jag testa lidingö tjejmil rundan :)

Har hittat en strippstång, pappa sa att han hade en men trodde att han skojade med mig. Ska köpa en förlängning till den, sedan kan jag montera upp den i mitt rum, Fett najss!!! :))

Är märket X-pole Xpert. Kanske börjar dansa poledance nudå ?:)

Ska fortsätta städa lite och kanske ta en liten cykelrunda :)

Av Ronja Olsson - 29 juni 2012 13:30

 
Av Ronja Olsson - 29 juni 2012 06:28

Förlåt jag har varit upptagen med annat :)

Iförrgår (onsdag) så gymmade jag och därefter åkte pappa och jag över till Hasse och Gussan. Middag och fotbollstittande, fick även låna med en bok som ska läsas. Brott och straff av en rysk författare. Det var trevligt trevligt. Klippte gräs hela dagen på jobbet.

Igår (torsdag) rensade vi häckar hela arbetsdagen, på slutet körde jag nere på deras säck för att se om jag fortfarande kommer ihåg hur man slår. Tänkte vara med på söndagens träning :)

Efter jobbet åkte vi några från jobbet ner till vattnet, grillade, pratade och vissa spelade kubb. Trevligt. Jag åkte hem runt 5 för att jag skulle hinna träna lite backträning och duscha innan jag skulle ut på middag. Igen. Igår blev det Paladar de Cuba, med några av pappas vänner. Inget kan slå fel där med mat så I´m happy happy.

Nu ska jag til´l jobbet, går till 13 så kortdag. Ska träna med Johanna klockan 14 lite boxning. Ska bli skitkul! :)

Sedan blir kjag kvar i sthlm i helgen och pappa åker hem. Ska städa, träna, göra några ärenden :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards