brainwildchild

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 20:27

Nu är jag tillbaka efter en fartfylld dag! :)

Skolan vet ni redan, dock lite besviken på NP bara ett D men hade fått en hjärnskakning dagen innan så kände mig inte heller helt kry och kunde inte göra mitt bästa. Har fått C på de andra proven så tycker att ajg borde få åtminstone C.

Åkte till kontoret på Söder. Var där någon timme med pappa, hasse, harry och Anki. Sedan åkte pappa och jag till Lidingö. Köpte avslutningskläder. TACK PAPPA! Maxiklänning, kavaj, skor och smycken. Lycklig tjej. Köpte lite matvaror och åkte hem. Blev thaimat till middag, mm mumma.

Nu ska jag sova några timmar och tänker gymma imorgon. Har gått och fått benhinneinflammation så inge löpning eller större påfrestning på benen i ca två veckor. Blir att gymma, simma och ta korta promenader nu ett tag. Både dåligt, både bra.

Men så får man stå ut me om man vill bli bra!

Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 14:45

 
Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 14:15

 
Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 10:01

Kunde dagen ha börjat bättre?

Har fått två slutbetyg nu, eller ja preliminära men ser ut som om att jag får C i svenska 1 och B i Engelska 5. Jag är jätteglad.

Fick ett B på nationella i engelska vilket jag aldrig trodde jag skulle få. Fick knappt G förra året.

Nu håller mitt humör sig resten av dagen! :D

Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 08:36

Efter snart två år har jag nu med detta, skrivit 1000 inlägg! Hehe duktig chey!

Från det här :


  

Till  detta på två år! :

  

Inte en sådan stor skillnad utseendemässigt, men inombord och uppförande är det tvärtemot!  

Av Ronja Olsson - 7 juni 2012 06:57

Torsdag och jag vaknade runt 04, super kul. Klar vaken och flög upp ur sängen.

What happend here?

Ska göra ordning lite frulle snart, havregrynsgröt med musli, två knäckebrödsmackor med messmör.

Skoldagen ser ut så här.


Engelska - betygsamtal och film

Lunch

Biologi - plugga till prov

Matte - plugga till redovisning och npsamtal?

Svenska - redan gjort uppgiften så kan gå hem efter matten


En ganska chill dag och imorgon är det fredag. Sista fredagen innan sommaravslutning! :)

Kollar fortfarande efter kläder, har hittat lite men tänkte gå in på HM idag.

Nu ska jag återgå till min frukost

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards