brainwildchild

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Ronja Olsson - 16 juni 2012 18:44

Första dagen av sommarlovet avslutad. Har legat och sovit, vilat, sett på filmer och sprungit 10 min på löpbandet innan benet sa stopp. 

Gårdagen började med avslutning bra uppträdanden och lärarna hade gjort en rolig film.

Därefter begav vi oss till Johanna, köpte med mig sushi till lunch vilket var hur gott som helst. Många från klassen kom och vi hade en trevlig stund. RUnt tre åkte jag hem till Lidingö, mamma kom och hämtade mig. VIåkte upp, först ett stopp i Tierp.Träffa älskade bästis Pontus och käkade lite. Därefter åkte jag och Emelie till Uppsala. Först virrade vi runt där en halv evighet tillslut hittade vi rätt. Umgiks med Emil, Linus, Johan och en till pöjk. Sköna killar och grym kväll! Dock så spårade det senare med en viss person så allt blev fucked up. Åkte hem runt fem på morgonen tillbaka till Skutskär. Somnade hos Emelie och vi sov som nedslagna kvinnor i ett bra antal timmar.

Mamma hämtade mig runt 11 och ja resten vet ni!

Tänk att det är sommarlov, helt obeskrivligt!

Jobbet börjar på måndag, ska bli spännande.

Nu tänker jag njuta av ett varmt bad med bubblor, en bra bok, ljus och lugn! Det är ju trots allt en dag imorgon också.

Tack till de underbara pojkarna och Emelie som gjorde en grymt rolig kväll, kanske inte lika roligt avslut!

Over and Out  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards