brainwildchild

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Ronja Olsson - 21 juni 2012 15:52

Har suttit och pratat med en kompis nu ett tag, lite roligt samtal.

- Varför skaffar du dig aldrig en kille för?

- VAD ska det vara bra för?

- Jo sex, någon att lita på och att ha roligt med.

- Älskade vän, sex har jag när jag har lust och då är det one night stands annars blir allt så komplicerat, jag litar på mitt gosedjur och annars litar jag inte på människor. Ha roligt med? Njaae det har jag när jag tränar.

- Jahap, vad har du för "kriterier" då!?

- Rolig, smart, snäll, + om han är snygg. Någon som tränar, jag vill kunna slå på honom och träna med honom. FÅR ABSOLUT INTE VARA DRYG! Äldre än 18. Helst ha bil, jobb och utbildning. Ska kunna stå ut med mig när jag är sur, kunna låta mig ha privatliv och inte vara på hela tiden och ses hela tiden. Då stryper jag han.

- OCH du trodde att du SKULLE hitta någon som stämde in på det där????

- Jaop någon gång kommer väll någon, annars får vi väll se när jag verkligen blir kär hur han är. Kanske motsatsen till det där.

- Exakt, tvivlar att du hittar någon.

- Ehh nöjer mig med one nights och partykillar tillsdess. Sedan har man en massa ögongodis på klubben och gymmet!

- Du är inte riktigt helt frisk


Haha svårt ska det vara vad är det för ide annars ?

Alla mina kompisar tycker att jag har för mycket krav, men annars tar jag väll vem som helst vilket kan sluta olyckligt! :)

Nu ska jag hem till Gävle över midsommar, hoppas ni får en trevlig!

Jag tillbringar den i Äby hos Eric :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards