brainwildchild

Alla inlägg under november 2010

Av Ronja Olsson - 13 november 2010 15:37

Börjar vakna till liv vid fyra tiden, som en vanlig söndag.-.-

Ska man hitta på idag då? Jennifer pluggar matte, och Natta svarar inte.-.-

Vilka tråkiga små saker!!

Av Ronja Olsson - 13 november 2010 09:23

Vaknade typ nyss, har ingen aning vad jag ska göra idag då.  

Frukost nu och ta itu med lite skolarbete, jag längtar verkligen inte. 


Av Ronja Olsson - 12 november 2010 22:43

Asså vem är inte snyggare än mig och jennifer när vi vinner?:O

Jag hoppar runt och får hostattack, hon står och dansar.xD

Spelat pingis, åh herregud hur de gick.-.-

Biljar turnering, jävla skitunge som vann över mig.-.-

Hem snart hostmedecin, vill hitta på något mer idag. Har fan inte gjort så mkt idag.:(

Av Ronja Olsson - 12 november 2010 13:48

Tar med mig kameran till Högbo och knäpper lite kort om det är bra lyse i ridhuset.:) Tbx ikväll.:)

Av Ronja Olsson - 11 november 2010 20:09

jao ännu en dag över. börjar närma sig jul nu.:)

Skolan var helt okej, mötte upp ewe innan taijutsun, så jävla kul jag hade MÅSTE börja på det, tror det skulle passa mig.

Var på syn undersökning har fått bra mkt sämre syn!

Var med ewe städade hemma hos varandra, sen skjutsade Wistedt hem mig.mötte upp mimmi, hon kom och var hos mig. Börjar verkligen synas att hon är gravid!

Nu drog hon snackat lite med Natalia i telefonen, ska skriva lite på vaggan till graven och sen blire sängen!   

Av Ronja Olsson - 10 november 2010 21:42

att jag är död är en underdrift jag plågas av helvetes plågoandar!

Av Ronja Olsson - 10 november 2010 21:19

Hostar lungorna och huvudet av mig. Huvudet snurrar känns om jag ska svimma. Benen bär mig inte och jag ligger och svettas med inga kläder och vidöppna STORA fönster! 

Vad är felet?????

Av Ronja Olsson - 10 november 2010 12:56

Har SO läser lite om Andra Världskriget, visste ni att Hitler var Vädur, liksom mig!:D

Haha!

Muntlig Redovisning nu ska jag ha om Mozart.:) Kommer gå åt helvete gjorde iordning allt igår så få se hur det går!

HK-prov efter skolan och sen storstädning ska göra om hela mitt rum!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards