brainwildchild

Alla inlägg under juni 2012

Av Ronja Olsson - 6 juni 2012 08:21

Var något fel på bloggplatsen (eller min dator) igår så kunde inte blogga.

Skolan gick snabbt, det var kul ute i Älta. Exkurision ute på älta mosse och någon sjö.

Var jättetrött och hade ont i benhinnorna när jag kom hem så låg och vilade resten av dagen. Har gjort klart svenska uppgift, matte, engelska film. Gud så skönt.

Var uppe med tuppen imorse och tog 3km, tar 3km ikväll också.

Skulle gymmat ben/mage men gymmet är stängt så får bli styrka hemma istället.

Dåligt väder på nationaldagen, inte det bästa!

Får bli en slappdag med lite biologiplugg prov nästa tisdag.

Sedan ska jag återse SoA alla säsonger i september kommer 5te säsongen :)

Idag ska vi älska och hylla Sverige, utan att vara rasister

Av Ronja Olsson - 4 juni 2012 19:07

Måndagkväll, trodde det var onsdag och nationaldagen när jag vaknade. Duktig tjej med koll!

Skolan gick bra, pjäsen gick bra. Bara tre saker kvar sen är jag klar med allt skolarbete, känns underbart.

Tog en 3km idag igen, fas lite snabbare. Börja få till det, men tror att jag har åkt på benhinneinflammation, vilket skulle leda till två veckor vila från idrott :(

Men vi väntar rnågra dagar och ser hur det egentligen är.

Nu ska jag lägga mig och sova några eftertjänta timmar!

Juste de har lagt sommarträningarna på kvällarna så jag kommer kunna vara med! :D Wonderful.


Av Ronja Olsson - 4 juni 2012 13:15

 
Av Ronja Olsson - 4 juni 2012 09:22

Snart beger jag mig till skolan, har uppspel med pjäsen idag :) Yeey!

Rekvesitan ligger i väskan och jag försöker memorera så mycket som möjligt.

Har börjat kolla på lite skolavslutningskläder :) Vill helst ha en maxi klänning, men vi får se. Ska springa ikväll igen, har hittat en ny runda som blir 5km tillsammans, den tar jag ikväll :)

Nu ska jag plocka moln och ta fram skåderspelar mig! ;)

Av Ronja Olsson - 3 juni 2012 15:36

Fanny och Lovisa har åkt hem efter några timmar hos moi. Snackat, käkat popcorn och saft AA möte vettu!

Ser en spricka  eller rättare sagt såg en spricka, så nu har jag fåt på mig träningskläder och beger mig ut och springer en smula, tänkte ta 3km idag igen :)

Lite gym på det när jag kommer tillbaka :)

Uppspel med svenska pjäsen imorgon, hur ska detta sluta?

Har fått en kraftig smärta i axeln, vilket ger mig irritation, undrar vad det är ? Kan jag ha sovit snett inatt? Ja det är nog så.

Pappa kommer på torsdag trodde han skulle komma idag, men nope. Då ska jag tusan åka upp till gävle nästa helg!

För mycket tid har gått till spillo nu lär jag ut i spåret innan jag ruttnar bort!

 

Av Ronja Olsson - 2 juni 2012 20:21

Jag är både depp och pepp. Ska vi börja med de bra sakerna? 

Jag har insett att det går att hoppa hopprep i mitt rum så nu när det är så dåligt väder ute kör jag på det ist. Sedan imorgon kommer Lovisa och Fanny hit. Vi ska chilla, se på någon film säkert och have a fun time :) 

Kanske blir en sparringrond i vardagsrummet ;) 

Depp saker 

Dåligt väder, jag är hungrig men har ätit nog med kolhydrater, vill sparras, vill sparras, vill sparras. Vill UTVECKLAS! 

Aop det var nog det :)

Har bara tagit det lugnt pga vädret idag, skulle t centrum och fixa saker men det sket sig då jag barrikerade mig inomhus. 

Får fixa det imorgon :)

Ne ska slå på en bra rulle, tex smurfarna, jag ÄLSKAR smurfarna!

Lyssnade på en gammal låt och lyricsen stämde exakt in på de känslor jag har nu, för en liten sak. 


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that I'm all right
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards