brainwildchild

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Ronja Olsson - 5 december 2012 21:18

Så en lite bättre update, ja det har varit snökaos här i sthlm idag. Min jättesnälla hyresvärd skottade imorse var jätteroligt att reta honom, men tack Tomas!

Alltså SMHI gick ut med varningen igår ingen som lyssnade ? Kändes som om de var alla oförberedda. Men kom till skolan och efter en föreläsning med Niina Eriksson som föresten var jättebra så stängdes skolan och alla fick gå hem, men lidingöbussarna var alla inställda. Lovely! Så blev kvar i skolan och var med på öppet hus fram till 8, fick pizza av skola. Sedan runt 20.30 när jag skulle åka hem hade bussarna blivit inställda igen, så skulle egentligen inte komma hem men som tur jag har fick jag åka med Fia från Map12 (hon bor på lidingö), så tusen tack till dig och din mamma!!! Det uppskattas!

När jag kom hem var min trapp HELTöversnöad, oh gossh'1 Så nu ska jag njuta av en kopp te och gå och lägga mig efter en hetskisk dag.

     

Av Ronja Olsson - 5 december 2012 20:15

Av Ronja Olsson - 5 december 2012 15:55

Så nu sitter jag och Jesper + andra fast i skolan. Bussarna och lidingöbanan är avstängda och jag funderar på att ringa pappa och få kontonumret till taxi. Men ska snart få middag av skolan och stå på öppet hus! Yeey undrar hur många som kommer egentligen...

Min handled är stukad och jag har ont, så ingen sparring eller säckträning resten av veckan bara styrka och kondition.

Men nu ska jag gå och käka. Hoppas på bättre saker.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards