brainwildchild

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Ronja Olsson - 14 december 2012 12:38

Så nu är de två hemska sista uppgifterna i skolan färdiga. Imorse skrev jag uppsatsen och det gick inte alls bra, eller ja det är vad jag tror åtminstone, vi får vänta och se. Därefter fysik och sedan lunch med schnitzel. Gööött! Därefter talet,,,,,,,,,,,,,, Johanna började och gjorde det jättebra, satt en hög ribba för mitt tal kan jag säga. Därefter jag, jag har läst talet sjuhundra gånger och läst upp det för axel och teddy igår och sedan pappa en gång, hur svårt kunde det vara ?

Men det sprack och jag stod och bölade framför klassen i en minut! oops, sofi undrade om jag ville bryta och ta en paus men jag fortsatte och försökte få kontroll över rösten som sprack och darrade, tillslut i slutet av talet kunde jag prata normalt men då var hela mitt tal förstört och jag hade glömt att säga ungefär hälften! Jaahop där sprack ett bra betyg....

Nu ska jag skriva lite på idrotts inlämningen och sedan ska jag hem, städa, baka lite och ta det lugnt!

Såå nej få något bra gjort idag kanske


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards