brainwildchild

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Ronja Olsson - 16 december 2012 20:48

Sååååå snygg!!

Av Ronja Olsson - 16 december 2012 19:42

 

Så tillbaka efter ett svettigt pass, härlig man känner sig när man är helt slt ? Är det inte så

`Började med hopprep som uppvärmning, knät kändes inte helt ok, därefter lite jogging och sedan para ihop oss två och två. Sparrades och körde uppgifter med Jenny Hardingz (?), en grym boxare som även blivit mamma för några månader sen, snacka om att vara i gång ordentligt. Hennes meritlista är också ganska impressive, om amn säger så

10 SM Guld ( 5 st Boxning, 5 st Kickboxning )

EM Guld

2 VM Brons

5 NM Guld

2 VM Silver i kickboxning

1 EM Brons i kickboxning.


Jag vill också ut och matcha och bli en av dem bästa! Mer träning, mer träning!

Nåja tillbaka till träningen, började med olika uppgifter utanhandskar och därefter 7 ronder sparring varav 3 ronder var förbestämda uppgifter. Därefter säck. 4min x 4 ronder med 1min vila. Avslutade med en rond skugg och sedan nedvarvning! Ett bra pass med flås från min sida åtminstone!

Nu ska jag lägga mig i sängen, njuta av en kopp te och läsa en bra bok. Bra avslut på tredje advent!


Just too bad for you, that when you had me

Didn't know what to do, Game over. You lose
Cause you had a good girl, good girl, girl

That’s a keeper,

You had a good girl, good girl but

Didn't know how to treat her,

So silly boy get out my face

Why do you like the way regrets taste?

So silly boy get out my hair my hair

No, I don’t want you no more

    

Av Ronja Olsson - 16 december 2012 17:45

Av Ronja Olsson - 16 december 2012 14:52

Jag har bara legat och slöat hela dagen och känt mig som en vandrande zombie. Så nu är det äntligen dags för att bege mig bort till tränignen och få ut energin och ladda upp inför sista skolveckan på 2012, känns lite konstigt.

Men somsagt ut till bussen och bort till träningen nu då!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards