brainwildchild

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Ronja Olsson - 25 december 2012 16:18

Ännu fler klappar, I loove it. God mat och efterrätt. Fiftyshades trilogin av systeryster och av pappa, 1000:- och en gosefilt. Lovely! Blir nog o kontaktbar för ett tag nu ska börja läsa lite

Av Ronja Olsson - 25 december 2012 06:24

Skulle joggat ner till moster Ingela nu på morgonen men min hals satt stopp för det, lägger mig uppkurad i soffan med en koppp te och ser på barnfilmer istället, så som det ska vara. Ska vara hos farmor runt 12, blir jag bättre i halsen ska jag bege mig ut iaf.

En sak som jag tänkt på nu under julen är alla de barn som inte har en familj, eller som har en familj som inte har så mycket pengar. Egentligen spelar inte julklapparna någon roll eftersom jag anser att julen är till för att umgås med nära och kära, äta god mat och bara ha en trevlig tid tillsammans. Men i skolerna har det nästan blivit en tävling om vem som får flest, och bäst julklappar. Jag har haft tur och haftunderbara jular, tillsammans med släkten och fått massor med fina julklappar genom åren. Jag sänder nu en extra tanke till de barnen som inte har varit lika lyckligtlottad som jag är. Det blir bättre ska ni se!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards