brainwildchild

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Ronja Olsson - 18 december 2012 20:34

Två dagar kvar innan jullov, har jag sagt att tiden går fort? Den rusar förbi!

Allt har gått över förväntan idag, både skolan, skolarbetet, jullunchen (var mer saker än jag trodde), har vägt mig och ett kilo bort på två veckor. Bara 13 kvar!!! Träningen gick också helt okej, sparrades idag. Började med uppvärmning, därefter sparrades jag och Bea 4x2 ronder. Responsen av Erik var att, jag lär bli lite tightare och sjunka ner mer, komma närmare motståndaren när jag jabbar och slår för att få in slagen. Carina sa att min guard såg bättre ut idag än förra veckan så det var ett plus tyckte jag!

En träning kvar för året eftersom jag blir mycket uppe i Gävle fram till nyår!


Tänkte göra om bloggen lite, med design och sådant men undrar vad ni vill att jag ska skriva om. Mer om skolan? Mer utförligare träningar? Lägga upp mina veckoscheman för träning och kost? Mer tankar/åsikter/ideér? Vad vill ni läsa om?! Känns som om mina inlägg nuförtiden är tråkiga och innehållslösa egentligen!

Nu när jag åker upp till gävle ska jag även få till några fina vinterbilder! Nej nu är jag trött och den där kudden ser så inbjudande ut!!


Av Ronja Olsson - 18 december 2012 06:01

Tänk vad jobbiga tisdags morgonar är,,, först när alarmet ringer undrar man om de är måndag eller tisdag 'har jag bara drömt måndagen?' Sedan lär hjärnan ta och väckas och när man kollar ner på hur man ligger, ena täcket nedanför sängen, andra täcket som kudde rillsammans med de andra kuddarna och sedan raklång vågrätt från ena delen av sängen tillandra, vad har jag drömt om som gjort att jag rört mig s här mycket???

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards