brainwildchild

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Ronja Olsson - 11 december 2012 20:38

Lite bättre humör idag. Skolan susade förbi i en väldig hastighet, dock när jag satt och väntade på bussen i tre timmar tg det herrans lång tid! 

Sparring på schemat idag, började med uppvärmning, därefter fyra ronder skugg, fyra ronder, säck och två ronder hopprep innan det var min tur i ringen. Blev tre i ringen samtidigt, först sparras två 1 min, därefter en av dem + en ny 1 minut. Och sådär tills man gått "3" ronder med alla, vilket blev sammanlagt 6minuter. Avled.se jaaa. Men det var nyttig träning och kul att sparras. Sparrades med Caroline och Myra, vilka båda tklassade mig totalt men jag fick en massa kmmentarer av Carina och Daniel. Bättre guard (samma visa varje gång), snabbare fot arbete (I´m working on it) och inte dundra p åsom en maskin utan vara taktisk. Så man kan kort säga att det är alltid samma kommentarer till mig så jag fattar inte varför jag inte lär mig ?! Men jag är bara i början ännu och har mycket kvar att lära mig, just n fokuserar jag på viktnedgången och så får vi se vad nästa år har att ge! 

Nu t'nkte jag skriva klart handelslistan (papi kommer imorgon ) tänkte julbaka i helgen eller nästa vecka att ha med mig upp till Gävle och när jag firar jul hos morfar och farmor. Det som ska bakas är Rocky roads, Snöbollar, Proteinbars, Lussebullar, mitt hemmagjorda filmjölksbröd, safframskaka, Eller det är åtminstone det jag tänkt att göra sedan får tiden säga om jag hinner allt. Vet att nästa onsdag kan jag göra snöbollarna och rocky roadsen för dem går att frysa in, Hinner jag gör jag lussebullarna då också, på fredagen gör jag brödet, saffranskakan och proteinbarsen. Eller det är min tidsplan just nu! 

Nej nu börjar klockan bli mycket och jag behöver skönhetsslmn! 

Av Ronja Olsson - 11 december 2012 20:15

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards