brainwildchild

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Ronja Olsson - 13 december 2012 19:46

What´s up mates ?

Jag är på gott humlr, kanske inte borde de, har två avgörande saker imorgon! Börjar med engelska uppsats och därefter en svenska redovisning, bajs bajs bajs, orkar inte! Har försökt förberett mig så gott jag kunnat men känner ändå en viss tvekan!

Idag som sagt tränade jag med motionsgruppen för att hinna hem i tid, jag ska ställa mig och öva igenom mitt tal tre sista gånger och läsa igenom uppsatsen som jag för skrivit'!

Men träningen var bra, höll i uppvärmningen och därefter var det lite parövningar, avslutade med säckintervaller och sedan lite styrka. Väntade lite extra på Daniel och gjorde lite knäböj, skugg och underarmar.

Så nu fortsätter jag med mittpluggande och önska mig lycka till nu!

Men sedan är det helg och då är det städning och julbak i högst hugg!

 

Av Ronja Olsson - 13 december 2012 10:03

Nu har jag varit och handlat allting inför julbaket, yeey!


Vad mer händer idag? Två lektioner, haha vilka båda är lika chill. Först mentorstid och därefter film på historian. Ledig från Engelskan för att vi skriver uppsatsen imorgon bitti klockan 8-10.


Så det är ganska skönt. Är inte helt klar med min uppbyggnad på den än, så jag stannar kvar efter skolan tre timmar och spånar ideér.


Sedan funderar jag på att träna med ungdomsgruppen idag eftersom jag ska upp tidigt och skrivauppsatsen imorgon och behöver verkligen sova minst 8 timmar.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards